Har du fået interesse for golfsporten, eller vil du finde ud af om det er noget for dig, kan du på disse sider finde information om sportens herligheder.

Skal du til at spille golf? (gældende fra 18 år og op)

Fra 1. Oktober og frem til 1. april kan nye golfere henvende sig til Sekretariatet og aftale individuel opstarts forløb.

Tlf.44 40 09 07

Rønnede Golf Klub har begynder træning hver mandag (dog ikke helligdage) aften i hele golf sæsonen (fra april til og med september). 2022 starter den 4. April ), så du møder blot op ved klubhuset mandag aften kl. 16.55, og ganske gratis over et par mandag aftener, få lov til at prøve lidt af golfspillets facetter. Du behøver ingen køller eller andet udstyr, blot du kommer i praktisk udendørs tøj, så sørger klubben for resten.

Efterfølgende mandag vil du mellem 17.00 og 18.00 modtage instruktion fra klubbens PRO træner. Han vil instruere dig i at holde rigtigt på køllen (grip), og instruere dig i hvorledes du skal øve dit golfsving. Mellem hans instruktioner vil du træne i at slå til bolde. Denne instruktion/slagtræning foregår sammen med klubbens øvrige nybegyndere.
Mellem 18.00 og 20.00 spiller på klubbens par 3 bane. Du vil gå sammen med andre nybegyndere samt en hjælper fra begynderudvalget.

Efter ca, 2 mandag aftener forventer vi, at du vil kunne beslutte, om du mener at golf er noget for dig. Hvis golf kunne være noget for dig så se under tilbud til nye medlemmer.

Individuelt forløb :

Du kan også lave et individuelt forløbdettekoster 750 kr og aftales med klubbens Pro træner Tlf.44 40 09 07 eller pr. mail claus@ronnedegolfklub.dk

Rønnede Golf Klub
Symbiosen 2